Mitt I Livet...

Ut med julen - in med nyår!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Idag plockade jag bort alla röda och bronsfärgade kulor i granen och alla guldiga girlanger som ängde lite här och där.
Istället har jag nu hängt upp silvriga, lila, rosa, svarta och vita kulor o granen och lagt en vitskimrande girlang runt om...
Blockljusen har fått silvriga tjocka dekorband  och de röda julgardinerna är också utbytta till silvriga och svarta.
Så här ser vår fina nyårsgranen ut nu här hemma i tvrummet!!!!!


Innan och efter...


I fönstret...


Barnen satt på golvet och lekte med Fidde och eftersom jag har en ny kamera så MÅSTE jag ju bara testa dess finesser och kvalitet på bilderna...




I morgon kommer Anitha o Rune hit eftersom det blev ändring i nyårsplanerna...
Tyvärr fick Rita feber igen.
Hoppas det går över fort...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: