Mitt I Livet...

Älskade lillasyster...

Kategori: Ida

Jag brukar inte tycka om att ta kort på människor som tittar in i kameran eftersom det brukar bli så tillgjort då. Men oftast blir de alltid bra på bebisar för de skrattare eller ler spontant.
Kollar jag på kort med Filip när han tittar rätt in i kameran så kan man se hur han riktigt strålar av ärlig och ren glädje.
En som är mer medveten om hur man blir på kort är vår största "fotogenic-bubblare" - Hanna.
Hon kan le med munnen, men inte med ögonen, och det syns sååå tydligt.
Så om jag får välja tar jag helst kort när hon inte tänker på det...

Om Ida blir som Filip eller som Hanna återstår att se...

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Hon är så himla SÖT!!!

    Kram älskar er.

    2011-02-21 | 07:42:43
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Maria säger:

    Fint foto:) Så underbart söt..Kram

    2011-02-22 | 12:18:44
  • Josefine säger:

    Så sööööt!!!!

    Lillsnottan :-)

    Kramis

    2011-02-22 | 20:20:14
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: