Mitt I Livet...

Dag 14, Detta skulle jag vilja göra...

Kategori: Livet från hjärtat...

En sak jag alltid har drömt om är att åka till BORNEOS REGNSKOGAR och det fantastiska djurlivet!!!
Ett enda stort och frodigt växthus som naturen skapat på egen hand...
Tänk att få klättra i lianer, se ORANGUTANGERNA svinga sig fram flera meter mellan träden, eller BERGSGORILLOR, att få se en elefant och verkligen förstå hur stor den verkligen är, att se noshörningen komma framlunkandes, eller att få se de så otroligt fina PANDORNA...


En annan sak är att åka till SERENGETI  I TANZANIA.

"The Big Five"
är och kommer alltid vara en dröm för mig!!!!

Jag kollade på Animal Planet varje dag när jag bodde själv och första gången jag såg ett program om såna djur, fick jag en livstids dröm...

Sen skulle jag vilja uppleva känslan hur det känns att vinna en ofantlig summa pengar!!!
Tänk att få bli ekonomiskt oberonde livet ut...
Göra det man vill...
Köpa det man vill..
Framför allt att kunna ge bort en stor summa pengar till sina närmaste!!!!!!
DET skulle jag vilja uppleva.
Så man får väl köpa sig några triss...



Kommentarer

  • Agneta säger:

    OH ja... resor är alltid drömmar. TRISS med tre klöver vill jag oxå uppleva! Jag har ju redan fått tre tv apparater och jag vill verkligen känna skillnaden... Önskar verkligen att dina drömmar blir verklighet!

    Kram älskar er.

    2011-02-10 | 19:28:35
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Maria säger:

    Såå nice de hade vatt me 25 papp i 25 år..Lätt gott ner i arb.tid så de bara täckt den sociala biten-el rent av sagt upp mig från kommunen o vidareutbildat mig..Kram

    2011-02-10 | 20:48:16
  • Jennie säger:

    Mamma Det måste varit en speciell känsla när du fick dina tv-apparater på lotten... Visst kunde det bli en större summa, men det lägsta du vann räckte till att göra 9 personer en resa rikare...

    Kram älskar er!

    2011-02-10 | 20:55:50
    Bloggadress: http://smultronjennie.blogg.se/
  • Malin säger:

    Håller med dig.

    Jag vill oxå vinna en massa pengar.

    Resa vart jag vill,köpa det jag önskar mig,kanske jobba lite mindre.

    fast hur ofta händer det???

    Det är som min käre make säger: Vi kan ju inte vinna eftersom vi aldrig köper en lott!

    Där har han ju rätt.

    Det blir till att köpa TRISS idag.

    Ha en bra fredag och helg!

    Kram

    2011-02-11 | 05:27:53
    Bloggadress: http://smurffyhr.blogspot.com

Kommentera inlägget här: