Mitt I Livet...

Dag 18, I plånboken har jag...

Kategori: Livet från hjärtat...

14 olika kort.
Visa.
Körkort.
Scanningkort på Willys. 
Kundkort på Ica
Clubkort på HM och Lindex,  
Min, Hannas o Filips patientbricka.
IKEA family.
BR clubkort
OpenSun
Svenska Spel
Hemköp
Medlemskort på Friskvårdshuset

Ja det blir en hel del kort i plånkan som bara gör den tjockare, och nu har min till och med gått sönder, så en ny plånbok ligger först på listan nu!!!

Sen har jag några visitkort och annat skit med.
Andy´s kom-igen-kort.
Salongkort
3 kvitto
AllKopiering
Schema på Friskvårdshuset

Pengar.
För lite sedlar och bara några mynt

Alltid bra med växel till parkering eller till tuggummiautomaten till Hanna...

 

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Har du inte missförstått funktionen med plånboken? Det är ju PENGAR... som ska förvaras däri! Skojar bara... Ja, det blir en massa kort allt eftersom.

    Tänk om det hade funnits ett universalkort som gällt för allting...

    Kram älskar er.

    2011-02-15 | 18:18:12
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: