Mitt I Livet...

Dag 26, Idag har jag....

Kategori: Livet från hjärtat...

  • Vaknat 6.17 och gett Ida välling
  • Fått Filip somna om så han sov till 8.30
  • Låtit Hanna vara hemma från dagis
  • Ätit frukost med Hanna o Filip i tvrummet
  • Kört till Engelbrektsboden och shoppat kläder med barnen till barnen
  • Köpt 4,2 kilo färs, 2 kg kycklinglår o 1,6 kilo högrev
  • Gjort Gulasch med kokt potatis
  • Handlat till efterrätten (onsdagens Halv Åtta Hos Mig) till morgondagens fredagsmys
  • Hämtat Hanna + kompis från gympan
  • Lagt Ida
  • Kollat på finalen av Halv Åtta Hos Mig
  • Druckit en kopp kaffe
  • Bloggat

Nu ska jag ta en kopp kaffe till och kolla vidare på Recept.nu om jag hittar nåt annat spännande och gott som lockar...
Oftast kan det enkla - vara det godaste!!!

Ha en skön kväll alla mina trevliga kommentatörer!!!

Kommentarer

  • Agneta säger:

    DU HAR HUNNIT MED MYCKET!!! Skönt med en liten stunds avkoppling innan sovdags.

    Kram älskar er.

    2011-02-17 | 22:14:13
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Josefine säger:

    Då har du ju hunnit med en hel del ju!!!!

    Kramis :-)

    2011-02-18 | 19:40:27
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/
  • Görel säger:

    Vi är också lite tittare av "halv åtta hos mig".

    Man kommer ihåg livet som småbarnsförälder när man läser din blogg... Nu har vi tiden till annat som du kan se på min lilla blogg! //Kram

    Ps- Hur blev efterrätten? Jag kommer inte ihåg vad det var heller??!! Minnet, you know..

    2011-02-19 | 13:45:27
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: