Mitt I Livet...

En tidig Alla Hjärtans Dag!!!

Kategori: Livet från hjärtat...



Igår kom älskad syster med familj hit för att vara barnvakt medan jag och mannen körde till stan.
Eftersom det är ♥ Alla Hjärtans Dag ♥ på måndag och Fidde ska ta med Hanna till Malmö och se på hockey, tänkte jag att det kunde vara trevligt för bara oss två att äta en god lunch tillsammans.
Vi har inte gjort nåt ihop själva sen Filip föddes 2009, så visst känns det i hjärtat att man saknar den där
"bara vi två"-känslan.

Det blev KIMPO och som tur var serverades det de där supergoda grillade tigerräkorna som jag Ä-L-S-K-A-R...
Sen smakade jag HUMMER för andra gången, men det smakade bara som vattnig kyckling tyckte jag.
Denna gången åt jag inte det friterade som gör att det ligger och däser i magen och ger en äcklig mättnadskänsla, utan jag mumsade på räkor, hummer, fiskspett och broccoli istället!!!!

Efteråt körde vi till Maxi och tog en flabb kaffe och varsin kaka.
Jag valde en Tryffelsnitt, men den var för stor och jag var redan så mätt så jag åt bara mindre än halva.
Fidde åt en mandelbiskvi.

Egentligen hade jag tänkt att vi kunde bowlat efteråt, men det får bli en annan gång!!!!

TACK kära syster + familj för att Ni ställer upp, älskar Er så mycket!!!! ♥

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Självklart ställer vi upp så ofta vi kan!!

    Vi bor ju i samma mysiga by, och har gångavstånd tillvarandra, så visst vill man göra det man kan.

    Älskar dig med!!!!

    2011-02-13 | 20:42:51
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: