Mitt I Livet...

Dag 27, Denna veckan...

Kategori: Livet från hjärtat...

Ja det händer en hel del och lite till under en veckas tid om man kollar tillbaka.
Så om jag ska samman fatta vår gångna vecka som blir sön-sön så ser den ut så här:

Förra söndagen så var jag med Hanna på sportlovscup där Hannas lag vann en match av fem.
Men hela cupen vanns ändå av Tollarps 01or!!!


måndagen var det första dagen på sportlovet och Hanna sov till kvart över nio.
Men den dagen skrev jag inget på bloggen om vad annars vi gjorde så det var nog inget speciellt, haha...

tisdagen såg jag att mina tulpaner hade klonats och blivit mer än en på en stjälk, så det blev till att fotografera och memorera händelsen... 

Onsdagens kväll tillbringade jag åt att kolla hur man dekorerar tårtor, skriva upp vad jag skulle vilja beställa på nätet för att ha hemma tills de gånger jag ska göra "likafina tårtor själv" haha... 

Under torsdagen gick jag o barnen bort till syrran och lämnade en fin bok som jag skrivit i och fyllt i meningar om "mina minnen med min syster", sen hade jag en återträff med min gamla klasskompis Linda som åkte hit här med sin son Samuel.
Vi fikade med cupcakes och snackade minnen.
Stack in på ett Indoor-pass på kvällen och fick svettas bort cupcaken...

fredagen fick vi se att Filip lärt sig klättra över sin säng då han ramlat ner på golvet på morgonen.
Under dagen storhandlade jag på Rusta och Jysk där det blev både vita lister och vaxdukar som jag satte upp senare och klippte till o la på borden.
Ida har börjat sova på mage och så kan hon dricka ur en mugg, (hon tar typ tre klunkar)...

I lördags var våra vänner Rita, Robban, Olivia o Rasmus här på fika och lite snack...

Igår var det söndag o då lekte Hanna med dagiskompisen Wilma, och hennes mamma Malin hade med sig nybakade kanelbullar, så hon fick också stanna och snacka av sig lite, hihi.
Alltid kul att lära känna fler barn och deras föräldrar...

Ja så var vår senaste vecka och nu är det måndag igen!!!!

Ha det gott!!!!!!!!

Jisses så gott det var!!!

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Oj då, en vecka går fort. Eller som jag brukar säga...

    ett ÅR går fort!

    Kram älskar er.

    2011-03-01 | 19:04:11
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: