Mitt I Livet...

Superbra tips!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

En av alla de mest praktiska saker jag köpt, är en noppborttagare som jag köpt för längesen, för 10 kr.
När Hanna var liten använde jag den till alla hennes strumpbyxor, joggingbyxor och allt annat som blev fult av alla noppor.
Nu har jag nytta av den igen.
Till Filips pyjamas, eller ett underställ är det egentligen, men han var så kall på nätterna eftersom han inte vill ha nåt täcke på sig så då fick han ha detta på sig.
Kolla vilken skillnad det blir på bilderna:
Här är byxorna fulla med noppor och visst ser det skitfult ut!!!!!


2 minuter senare med noppborttagaren ser de ut som nya!!!!


Jag hade slängt såna här fula och noppiga kläder annars, så det är ett bra köp för en minimal peng!!!!


Jag ska köpa en till för säkerhets skull om denna skulle gå sönder!!!
 

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Kul att du tycker det är bra med Filips underställ...

    Visst blir det finare när kläderna är noppfria!

    Kram älskar er.

    2011-02-19 | 21:15:31
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Anonym säger:

    Tack för tips:) Ska oxå inhandla en sån:)) Kram

    2011-02-19 | 21:52:51

Kommentera inlägget här: