Mitt I Livet...

Trevligt besök med en gammal klassis...

Kategori: Livet från hjärtat...

Min gamla klasskompis LINDA har varit här på besök idag med sin söte son Samuel och det var som vi sa "minst 100 år sen" vi sågs sist.
Det känns ju som det när det är evigheter mellan mötena.
Jag hade gjort cupcakes med vit chokladfrosting som jag färgat i olika färger, hällt på lite strössel och sen när vi äntligen skulle äta - var det jättesvårt för Hanna och Samuel att välja ut vilken de tyckte såg godast ut, haha...



Jag trodde att Fidde skulle jobba över idag med, så jag började med maten efter de åkt.
Men sen hörde jag dörren öppnas i hallen och går ut o ser att Fidde kommit hem.
Jossa hann inte bli klar till träningen eftersom det blev så abrupt, men jag packade mina saker och sen körde jag in.
Solade en stund först och tyckte det var sååååå skönt, att jag somnade och vaknade av att det slocknade.
Sen gick jag på ett Indoor-pass och idag var det Olle som höll i det.
Det är skönt att ledarna inte kör samma teknik och på samma sätt för då blir det mer variation och inte så långtråkigt som det kan bli annars.

I morgon är det fredag och det innebär fredagsmys för oss.
Hanna brukar fråga om inte vi kan ha "Halv Åtta Hos Mig" och göra trerätters, men två rätter tycker jag räcker gott och väl för oss och oftast är man rätt mätt efter både förrätt och varmrätt och då blir det bra med lite chips, popcorn eller godis som hon valt till "supermyset"...





Kommentarer

  • Malin säger:

    Vilka fina cupcakes du gjort.Jättefina....

    Man blir riktigt sugen.

    Kul att träffa vänner man inte sett på länge...

    Oftast känns det som man inte har varit ifrån varandra så länge.

    Bra vänner är guld värda, eller hur.

    Indoor walkning låter spännande...

    Jag får väl också börja sola min bleka kropp.

    Kan behöva lite brun färg..

    Hoppas ni oxå får en mysig helg och ta hand om er ...

    Många kramar

    2011-02-25 | 05:31:33
    Bloggadress: http://smurffyhr.blogspot.com
  • Maria säger:

    Önskar er en härlig fredag me massa mys:))Kram

    2011-02-25 | 11:56:01
  • Jennie säger:

    Malin Tack så mycket för att du tyckte de var fina, men de hade nog blivit finare om jag gjort lite mer frosting och slingrat på det med en spritspåse... Man lär av misstagen!!!

    Kram till er.

    2011-02-25 | 21:04:54
    Bloggadress: http://smultronjennie.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Maria Hoppas du/ni också får en trevlig och myspysig helg!!! Kram.

    2011-02-25 | 21:05:41
    Bloggadress: http://smultronjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: