Mitt I Livet...

Filip klättermus!!!!

Kategori: Filip

I morse vaknade jag till lite av att Filip jämrade sig i sängen och ville antagligen upp, men jag brukar hyscha honom och ibland har jag turen att han somnar om igen efter en stund och sover 30 min till.
Men inte idag.
Efter jag hyschat honom några gånger trodde jag att han somnat för han blev tyst.
Sen vaknade jag av att han gnällskriker typ.
Jag öppnar ögonen och ser inte honom i sängen men HÖR honom gör jag.
Då ligger han PÅ GOLVET!!!!!!
Jag fattade ingenting först.
Allting snurrade runt precis som att man var bakis och inte kommer ihåg nåt, men så var inte fallet för mig.
Jag hörde mig själv säga;
"- Men Filip, vad gör du på golvet... hur har... du har ju inte legat hos oss...hur... va?..."
Sen vaknade Hanna och satte sig intill mig och frågade Filip hur han har kunnat ramla ner.
Då visar han att jag ska lyfta upp honom och i igen i sin säng.
Där visar han hur han gjorde.
Han höll med båda händerna på kanten, lyfte upp ena foten på kanten och HÄVDE sig upp och över, sen tog jag honom innan han ramlade ner igen, och när han var på golvet så skrattade han precis som att han tyckte han hade varit såååå duktig!!!!!!!!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Men gud..ja en riktig klättermus..Tur han inte slog sig rejält..kram

    2011-02-26 | 10:35:04
  • Agneta säger:

    Oj oj oj... han är verkligen en klättrare! Nu får du sova med ett öga öppet!!!

    Kram älskar er.

    2011-02-26 | 18:00:07
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: