Mitt I Livet...

Annorlunda husdjur??

Kategori: Livet från hjärtat...

Jag var ute och gick med alla barnen en runda i byn i det soliga tövädret.
Hanna sa till mig:
"- Mamma, vet du att i det vita huset här framme har dom sniglar!!"
"- Sniglar??? Hur vet du det? Känner du dom som bor där?"
"- Näää men jag vet att de har sniglar för det ser man!!"
Jag fattade ingenting och precis när jag skulle fråga vad hon menade så sprang hon fram till skylten där det stod "Varning - lekande barn" och då skrapade hon bort snön som dolde bilden.
"- Ser du nu då?"
Då var det en bild på ett barn som drog en leksakssnigel i ett snöre, hahahahaaa!!!!

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Alltså... var får hon allt ifrån? Undrar hur hon tänker, hon har verkligen förmågan att koppla samman saker och ting... Jättekul!

    Kram älskar er.

    2011-01-08 | 15:48:46
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Jennie säger:

    Ja barnens fantasier är ett mysterium som kan sluta precis hur som helst ibland, haha...

    Kram, älskar Er!

    2011-01-09 | 12:50:19
    Bloggadress: http://smultronjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: