Mitt I Livet...

Baka baka, liten eller stor kaka...

Kategori: Livet från hjärtat...

Igårkväll åt vi en maträtt som syrran bjöd deras vänner på när de firade nyårsafton ihop.
Det var vitlöksost och baconfyllda oxrulader i whiskeysås med oreganokryddade klyftpotatisar och en massa broccoli till!!!
SUPERGOTT... men köttet blev ganska segt på sina ställen.
Sen till efterrätt åt vi Vienettas choklad/vaniljglass.

Idag var jag o Hanna och klippte oss kl 8.45 i morse.
Hanna var så trött när vi gick upp och sa att hon skulle sova vidare i stolen medan tjejen klippte henne, haha.
Undrar hur det hade sett ut!!!
Senare idag har vi haft en "baka-kaka-dag" där både jag och Fidde hjälpts åt.
I morgon ska jag ha kalas och vi blev sugna på att ha en sån här dag idag.
Hanna lekte med Olivia undertiden.
Fidde bakade en cheesecake, en sockerkaka, långpannebullar och jag gjorde en festlig rulltårta.
Jag ska inte bjuda på tårta denna gången, för jag hade det när jag fyllde år och sen tycker jag att det är godare med cheesecaken som jag ska dekorera istället...



Kommentarer


Kommentera inlägget här: