Mitt I Livet...

En sammanfattning under 2010...

Kategori: Livet från hjärtat...

JANUARI

Den 10:e döptes Filip...

 


Den 31.e fyllde Hanna 5 och Eric fyllde 9

   ♥   Thumbnail


FEBRUARI

Den 6:e hade Hanna sitt 5-årskalas för sina bästa vänner...

  ♥ 


MARS

Den 30:e firade Jossa o Stefan 8-årig bröllopsdag!!!




APRIL

Den 14:e fick vi veta på UL att jag bar på en flicka till...


Den 26:e kände jag de första sparkarna från Ida...




MAJ

Vi hade MYRINVASION och Hanna spelade match i Ovesholms lag...



JUNI

Vi besökte Halmstads Nöjespark...


Midsommar firades hos vännerna Robban ♥ Rita ♥ Olivia ♥ Rasmus...




JULI

Jag o Fidde firade 3-årig bröllopsdag...


Var på Kaffe Annorlunda med vännerna Sabina ♥ Jonas ♥ Lovisa ♥ Anton...



Hanna åkte ambulans för första gången
(inget allvarligt mer än en sträckning i nacken)




AUGUSTI

Åkte till Skanör Falsterbo och köpte en dubbelvagn till Filip och Ida...
 



SEPTEMBER

Vår lilla guldklimp IDA föddes...


Hanna tog hål i öronen!!!

Mormors tvillingbror Lars dog...

OKTOBER

Filip fyllde ett...


Hanna tappade sin första tand...

Ida döptes...
 ♥



NOVEMBER

Jag och Hanna var utklädda på Halloweenmiddagen i Rinkaby...
 ♥

Vi var i Ullared...



DECEMBER

Jag fick mitt fina halsband...


Julgodis och pepparkaksbakande...
 ♥

Julafton hos syster...♥
 ♥  ♥

Nyårsafton firades hos oss med kära vänner...
 ♥  ♥

 ♥  ♥



SLUT PÅ ÅRET 2010!!!!!!!!!


Kommentarer

  • Agneta säger:

    Med andra ord... ett roligt och händelserikt år!

    Kram, älskar er så mycket.

    2011-01-10 | 20:22:12
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: