Mitt I Livet...

Igår sov jag lääääänge!!!

Kategori: Livet från hjärtat...



På nyårsnatten gick de sista vännerna hem vid 02 och jag la mig nog vid 02.45-tiden.
Plockade undan lite först så man slapp se skitet dan efter!!!
Lät bara hänget i taket och ljusslingan vara kvar.
Det blev så mysigt med ljusslingan så den får faktiskt hänga där den hänger...
Ida fick välling 02.50 och somnade tyvärr inte om igen förrän vid 03.30, då var jag trött.
Tänkte att Filip vaknade runt halv nio eller nåt sånt så jag kunde få sova några timmar till.
Meeeen...
Han vaknade 4 timmar senare och jag var som en zombie när jag gick upp med honom.





Fidde gick upp med barnen och jag fick sovmorgon.
Till 11.30!!!!!!!
Snacka om att det var skönt att sova ut så många timmar.
Men jag hade ju också två öronproppar i så jag inte hörde nånting.
Fast sen fick Fidde hjälpa mig att ta ut den ena proppen med en pincett för den hade tryckts för långt in i örat och jag kunde inte ta ut den själv, haha.
Fy vad det var obehagligt...
Ja sen åt jag frukost! och Hanna o Fidde gick upp där uppe för hon ville skriva i sin "skriv och räknebok".
Vid 14.30 tog vi på oss och gick en lång lång runda.
Ida somnade och sov hela tiden och när vi kom innanför ytterdörren igen - vaknade hon!!!
Frusna som vi var värmde vi oss med kaffe och varm chokladmjölk och en lussekatt.
Haha... jag frågade Filip om han ville ha en lussekatt, då sa han:
"-Jaaaaaauuuuu!!!"

Kommentarer

  • Maria säger:

    Härligt me sovmorgon:)Oxå råkat ut för de där att öronproppen sitter för långt in-så läskigt innan man lyckas få ut den..Men bra för man hör inte ett dugg:))Kram

    2011-01-03 | 21:25:52
  • Görel säger:

    Det där med öronpropparna lät nog roligare än vad det egentligen var....;)

    2011-01-04 | 12:40:24
  • Josefine säger:

    Just därför jag aldrig använder öronproppar utan snöre....usch!!

    Kommer ihåg då mamma skulle topsa sig i örat och bomullen ramlade av inne i örat, jag fick hjälp henne med att ta ut bomullen med en spetsig pincett.

    Riktigt obehagligt.

    Kramis

    2011-01-05 | 11:02:33
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: