Mitt I Livet...

Igår var jag o syrran på spinning...

Kategori: Livet från hjärtat...

... och det var ett tag sen sist efter alla förkylningar och sånt som hindrar en.
Efter passet var det dags för vattengympa och det var skitmånga som var med denna gången.
Jag räknade till 30 men tror det var några till.
Tojje är bara bäst på att leda den sortens gympa.
Han lever sig in i det han gör och pushar på oss så man inte sackar efter eller ger upp.
Så det bir nog bara vattengympa på onsdagar hädanefter...

När vi kom hem och jag skjutsat hem syrran och barnen så satte jag mig ner i soffan och kollade klart på det som var kvar på Mästerkockarna. Sen var jag så trött och orkade ine ens öppna datorn!!!!
Det var verkligen längesen det hände!!!!
Klockan var 21.40 när jag la mig o tyckte det var skönt att lägga mig så pass tidigt mot vad jag brukar göra.
Men både Filip och Ida hade en tendens att vakna var 5:e minut så jag somnade nog inte helt förrän vid halv ett.
Jossa skickade tom sms men det sista orkade jag inte läsa...
 

Kommentarer

  • Maria säger:

    Skönt o komma igång igen:))Oxå såå trött här-behöver sol o värme o kanske lite semester...Men några mån kvar dit-tyvär..Kram

    2011-01-27 | 16:11:47
  • Agneta säger:

    Jasså, du la dig så tidigt för en gångs skull. SKÖNT VA?

    Kram älskar er.

    2011-01-27 | 18:07:57
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Malin säger:

    Åh vattengympa.Det skulle jag vilja testa.

    Säkert jättebra träning.

    Visst är det så att man är helt slut ibland.

    Stupar i soffan hur tidigt som helst.

    Jag brukar säga till Anders, att jag sover som bäst tidigt i soffan.

    Är kanske inte så social alltid.

    Nu hoppas jag att du får en mysig helg med din familj...

    Ha det så bra och många kramar ifrån Malin

    2011-01-28 | 05:27:57
    Bloggadress: http://smurffyhr.blogspot.com
  • Josefine säger:

    Ibland kan det vara ganska skönt att lägga sig så tidigt!!

    Kramis

    2011-01-28 | 07:13:37
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/
  • Josefine säger:

    Jag har alltid älskat spinning och sa att det finns inget som slår den träningen, men igår när vi testat indoorwalking så halkade spinningen ner på 2a plats....

    Indoorwalking är numer min favoritträning, jisses vad skönt det var!!!!

    Hoppas att Fidde kan träna måndag, tisdag eller helgen så vi kan fortsätta på torsdagar, inte kul att gå själv ju....

    Kramis

    2011-02-04 | 16:03:45
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: