Mitt I Livet...

Ja nu är det väl bara jag kvar???

Kategori: Livet från hjärtat...

På många bloggar jag läser eller har hört talas om, är det många som gör sk "Utmaningar" och jag tycker det är jättekul att läsa sånt.
Man lär "känna" personen på ett helt annat sätt.
Nu är det väl bara jag som fortfarande inte har gjort en sån här utmaning kan jag tänka.
Så jag tycker det är min tur nu och lånar och blandar lite olika överskrifter från de jag tycker känns kuliga...

Så här blir det:
1. Jag
2. Mina föräldrar
3. Mitt syskon
4. Bästa årstid
5. Jag är rädd för
6. Semesterminnen
7. Mina barn
8. 15 intressanta saker om mig
9. Mina kompisar från förr
10. Husdjur vi haft
11. Mina släktingar
12. Mitt favoritminne
13. Detta ångrar jag
14. En sak jag skulle vilja göra
15. Det här får mig att gråta
16. Jag är rädd för
17. Vad jag är bra på
18. I plånboken har jag
19. Om jag var osynlig
20. Detta är mina värsta fasor
21. Min tro
22. Mitt favoritsnacks
23. Fula ovanor
24. Vad jag tycker är meningslöst
 
25. Detta hade jag på mig idag
26. Idag har jag...
27. Denna veckan...
28. Denna månaden...
29. Så här gör jag när jag...
30. Jag skulle inte klarat mig utan... 
31. Ett sista ögonblick

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Wow äntligen går det att kommentera! Det verkar kul med olika slags utmaningar och då får man ju automatiskt något att skriva om varje dag...

    Kram älskar er.

    2011-01-23 | 12:52:03
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: