Mitt I Livet...

Kalasdags för mig!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Idag hade jag kalas och de som kom var:
Mamma
Pappa
Mormor
Morfar
Jossa
Eric
Anitha
Rune
Pa
Maria

Stefan och Elias var hemma, för Elias hade feber och var förkyld.
Av mormor och morfar fick jag 500 kr.
Jossa med familj gav mig 300 kr.
Jag fick en häftig blomma av Pa och Maria, en Bromelia.
Jag fick en jättefin tulpanbukett med några kvistar där det "växte" 300 kr på av Anitha & Rune.
Såna kvistar skulle jag gärna haft fler av i trädgården, haha....

Vi bjöd på:
* Festlig Rulltårta - där jag hade lagt in både Nutella och grädde i mitten.
* Långpannebullar - med nån god kräm i.
* Kladdig chokladkaka - med Marabou mjölkchokladbitar i.
* Cheesecake - som jag dekorerat med halva Fingers runt om och några jordgubbar i mitten.
* Sockerkaka
* Kaffe
* Saft

Här kommer några foto från dagen.
Maria testar Hannas Nintendo...


Anitha och Rune myser med Ida...


Min kära mormor & morfar ♥...


Tack för fina presenter!!!!!

Kram!!!!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Oj va ja ser koncentrerad ut:))Tack för god fika...Kram

    2011-01-24 | 15:48:58
  • Agneta säger:

    Tack för igår det var både gott och roligt! Det blir ju liksom inte av att vi gör kaffekalas, så därför är det extra trevligt att bli bjuden på sånt ibland.

    Kram älskar er.

    2011-01-24 | 20:47:36
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Jennie säger:

    Maria ja det gäller att vara beredd på allt som händer i Nintendovärlden, hihi!!!!

    Kram och tack för den fina blomman!!!



    Mamma Tack själva för att ni kom...

    Ja vi höll ju på att glömma min goda "Festliga rulltårta" med Nutella och grädde!!!!

    Kram, älskar Er.

    2011-01-24 | 23:01:20
    Bloggadress: http://smultronjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: