Mitt I Livet...

Min födelsedag!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

I morse drack jag varm chokladmjölk med vispgrädde ur min fina kopp som jag alltid tar fram vid min och Fiddes födelsedagar.
Hanna har sin speciella mugg och såsmåningom blir det varsin speciell mugg till Filip och Ida med.


Mamma o pappa kom i eftermiddags och firade mig.
Jag fick 35 st jättefina tulpaner i en stor bukett!!!

Jag fick ett grattiskort som hon gjort själv med 1500 kr i som hjälp till ett årskort på gymmet!!!
TACK ÄLSKADE MAMMA ♥ PAPPA för presenten och blommorna!!!!
Älskar Er så mycket...

När Fidde kom hem fick jag tre st superfina Mercedesrosor, vita blommor med lite grönt i.




Sen skulle jag få resten senare...
Vi fikade med tårtan som jag fick beröm för, som vanligt, haha.
  

Mamma o pappa körde och Fidde sa att jag skulle lägga mig i sängen.
Nääää... få nu inga idéer här inte....
Jag gick in, hörde han ropa på Hanna och efter en stund kom de in till mig alla 4 sjungandes "Vi gratulerar..." med paketer o kort.
Hanna var fotograf under paketöppningen och jag måste säga att hon är riktigt duktig på att ta fina kort...








Klart att fotografen också ska vara med på bild, hihi...


Jag fick väggord, en gasbrännare, en gasflaska till brännaren, ett presentkort på bio och ett fint kort...
Här är även födelsedagskorten från mamma o pappa och min mormor och morfar...


Filip skojade med Ida och jag kunde inte låta kameran ligga stilla...


Sen fick jag ett kanonkort på honom med...

 
Till förrätt åt vi en ganska enkel rätt.
"Grillspett" utan att grilla.
Tomat, korv, vindruva, köttbulle och svamp...




Till huvudrätt hade Fidde valt kebabpizza som han delade med Hanna och Filip,
och jag beställt Kinamat - 4 små rätter!!!
Jag orkade inte äta allt, så det blir till i morgon med...



Tack för alla grattishälsningar på FB och här på min älskade blogg!!!
Ni är GULD värda och Ni förgyller min dag med Era fina kommentarer!!!!

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Fina kort både du och Hanna tar :) Fina presenter fick du oxå!! Tulpaner får ju en att känna lite vårkänslor:)

    2011-01-19 | 12:22:08
    Bloggadress: http://fyrbentaochtvabenta.blogg.se/
  • Malin säger:

    Åh vilka fina kort på presenter och på fina familjen.

    Hoppas att du hade en toppendag....

    Alltid lika kul att läsa din blogg.

    Kram

    2011-01-19 | 20:28:38
    Bloggadress: http://smurffyhr.blogspot.com
  • Agneta säger:

    Så mysigt att du fick " göra om" morgonproceduren... på kvällen! Hoppas att din dag/kväll var till belåtenhet. Kul att Hanna oxå tar kort!

    Kram älskar er.

    2011-01-20 | 06:29:38
    Bloggadress: http://ams.bloggagratis.se
  • Josefine säger:

    Nu gick det att kommentera!!!!

    Undrar varför det blir så, kanske får maila bloggteamet och fråga.

    Fina presenter du fick!!

    Kram

    2011-01-20 | 07:11:25
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Jenny, ja hon har nog ärvt talangen av sin mamma, hehe!!! Kram.

    2011-01-20 | 21:46:48
    Bloggadress: http://smultronjennie.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Malin, tack så mycket för att du tycker min blogg är läsvärd och intressant!!! Egentligen skriver jag ju bara till mig själv typ som en dagbok, men visst blir det lite mer speciellt när man ser att man har några som följer bloggen och skriver små fina kommentarer om det jag skrivit!!! Kram...

    2011-01-20 | 21:48:48
    Bloggadress: http://smultronjennie.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Mamma, ja visst är det speciellt med att ha traditioner. Jag kan ju säga att jag saknar de tidiga morgnarna med presentöppning och spännande frukostar med flaggor och negerboll. Visst kan vi ha såna morgnar nu med och föra traditionen vidare, men på vardagarna tycker faktiskt jag att det är liiiite synd att asa upp barnen kl 05.30. Då är det bättre att fira när Fidde kommit hem, så som vi gjorde nu. Hanna tyckte det var skitkul att jag skulle in o lägga mig i sängen igen och låtsas sova, haha!!!!

    Kram, älskar Er!!!

    2011-01-20 | 21:52:14
    Bloggadress: http://smultronjennie.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Jossa, ja jag fattar ingenting? Vissa kan och andra kan inte... konstigt och dumt.

    Ja jag älskar väggord och det hade varit kul att få presentkort inne på Dimoda!!!!!



    Kramkram!!!

    2011-01-20 | 21:53:47
    Bloggadress: http://smultronjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: