Mitt I Livet...

Nu kommer febern...

Kategori: Hanna och Filip

Nu har både Filip och Hanna feber.
Hanna hade 38,9 och Filip 38,7...
Tur att det finns alvedon både i suppar, de som smälter i munnen och som flytande.
Än så länge tar Filip suppar men han stretar emot och sparkar som bara den och då är inte det det lättaste att ge honom.
Fast förra gången skulle Fidde ge honom flytande för att slippa sparkarna.
HA!!!
Det gick som jag trodde.
Han fick väl i sig mindre än halva mängden.
Men idag gick det bra att ge en supp.
Han borstade tänderna undertiden och fick nåt annat att tänka på!!!!

Ikväll så vägde vi Filip och han stod fint på vågen och siffran slutade på 14 kg!!!
Jag ville väga Ida med och sa till Fidde att jag gissade på 6,4 kg.
Vågen stannade på 6,3!!!!!

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Jag sa ju att han kändes varm när vi var där, han gick ju och tog sig i örat ofta med....

    Hoppas att det inte är nåt långvarigt.

    Kramis Jossan

    2011-01-07 | 19:50:13
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/
  • Görel säger:

    USCH för sjuka barn!

    2011-01-08 | 12:38:32
  • Jennie säger:

    Ja fast stunden innan ni kom så vara han faktiskt inte så varm, för jag höll honom och gosade och då var det kanske på G...

    Men han är bra nu igen, Hanna med som tur är!!

    Kram!!



    Görel...

    Ja det är inget kul när de är sjuka.

    Kram.

    2011-01-09 | 12:48:19
    Bloggadress: http://smultronjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: