Mitt I Livet...

Igår, idag, imorgon...

Kategori: Livet från hjärtat...

Igårkväll kollade jag o mannen på en skräckfilm, och ibland tittade jag "mellan fingrarna" och höll för öronen, för vissa scener var så obehagliga och skitläskiga.
Fidde tycker det är kul att se den sortens film med mig eftersom jag är så lättskrämd.
Så det är ju inte konstigt att han vill sitta nära mig då...

I förmiddags körde jag in till stan och för andra gången fick jag blåsa för polisen som stod bakom varuintaget vid Domus.
Jag köpte äntligen ett par träningsskor som jag kan ha när jag o syster går på Indoorwalking som vi ska testa nu på torsdag.
Sen hittade jag paket till Hanna och till hennes kompis som hon dessutom skulle på pyjamaskalas hos idag, plus att de som ville fick sova över där!
Lovisa fick en pysselbok, ett nagellack, nageldekorationer och färgpennor med glitter i till ansiktet.

Fidde hade stått för maten ikväll och han hade gjort marinerad ytterfilé med knaprigt goda klyftpotatisar och sås!!!
Sååå gott♥...

I morgon ska vi hem till mamma o pappa och äta middag.
Det är alltid lika gott och man känner sig så välkommen varje gång!!!
Älskar Er!!!

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Nu har du blåst fler gånger än vad jag har gjort!

    Skräckfilm tittar vi aldrig på... Om vi någon gång kollar på film ska det vara komedi eller drama. Tur att man tycker olika ju.

    Ja det är alltid kul när ni kommer hem. Oh jisses vilken fart det blir nu med alla barnen! Härligt!

    Kram älskar er.

    2011-01-30 | 18:24:25
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: