Mitt I Livet...

36-ÅRIG BRÖLLOPSDAG!!!!!!!

Kategori: Livet från hjärtat...



Ett stort GRATTIS till ER mina ♥ älskade föräldrar ♥ som firar 36:e bröllopsdagen idag!


Att Ni är mina föräldrar som dessutom är så måna, omtänksamma, gulliga, fantastiska, otroliga, roliga, kärleksfulla, positiva, underbara, snälla, påhittiga m.m.m, gör mig till en sådan stolt och tacksam dotter.
Trettiofem år tillsammans - med den man fastnade för så många år sen då man var ung och som Ni KLOKA.
Kloka, för att Ni fattade tycke för varandra.
Du mamma - en kärleksfull tonårstjej förälskade sig i pappa - en humorfrisk och pratglad kille.

Hoppas Ni haft en fantastiskt härlig dag med många pussar och kramar.
Kanske ett bubbelbad i champagnevatten med rosenblad...




Kommentarer

  • Agneta säger:

    TACK SÅ VÄLDIGT MYCKET!!! MEN I ÅR FIRAR VI FAKTISKT 36 ÅR!!! Det var i fjol vi firade korallbröllop... nu ser vi fram emot dagen då vi ska fira RUBINBRÖLLOP dvs. 40 år...

    Kram älskar er.

    2011-07-27 | 21:14:16
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Jennie säger:

    Okej jag har ändrat till rätt årtal nu!!!



    Kram, älskar er!

    2011-07-27 | 22:33:42
    Bloggadress: http://smultronjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: