Mitt I Livet...

Än så länge denna lördag...

Kategori: Livet från hjärtat...

Idag hade Fidde sin sovmorgon som varade till halv elva!!!
Då satt jag o barnen och åt mellanmål, smörgåsrån och banan.
Kl tolv åt vi lunch och då hade vi TACOS!!!!!
Ja vi hade faktiskt tacos till lunch och det var riktigt gott.
Egentligen skulle vi haft det igårkväll, men när Fidde var hos mamma o pappa fick han en nygjord kålpudding och en bringare med sås med sig som vi kunde ha.
Jag behövde bara koka potatis och sätta fram lingon sen var vår middag färdig.
FY FAAAAN vad gott det var!!!!!!!!
Jag njöt när jag åt det.
Den enda som inte gillade puddingen var Hanna.
Jag vågade inte ge Ida kål så hon fick inte heller det.
Filip åt jättebra, som vanligt.
Det är godast med mat man inte gör själv tycker jag.
Eller VISSA rätter är ju goda såklart, men denna var så god...

Jag har dammsugat, tvättat påslakan, badlakan, handdukar och hängt upp det.
Det blev faktiskt ett "kryss i taket" idag när jag fick Fidde till att tvätta golven!!!!
Jag tog en dusch undertiden...
Vi har varit ute o cyklat en runda allihopa här i byn och vi passade på att lämna Olivias solhatt som hon glömt här.

Nu kollar Fidde på fotboll - Malmö - Helsingborg, Hanna spelar på datan, Ida sitter i mitt knä och Filip är i uterummet i hagen för han spottar på oss, mot oss och på möbler så fort han inte får som han vill.
Om ca en och en halv timme kommer Pa ♥ Maria hit och ska käka pizza, tragga lide skit, spela kort kanske och så ska hon o jag dricka HotShot!!!!!!!


Kommentarer

  • Agneta säger:

    Vilken härlig lördag med både praktiska grejor och avkoppling...

    Ha en fortsatt trevlig lördagskväll med myspys...

    Kram älskar er.

    2011-07-23 | 19:45:55
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Anonym säger:

    Kååååålpuuuudding.. Mumma mumma mumma!

    2011-07-24 | 16:54:56

Kommentera inlägget här: