Mitt I Livet...

EMMA 3 ÅR!!!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Idag skulle Emma fyllt 3 år!!!
3 år...
En dag som skulle varit spännande och fylld med massa glädje.
Tiden har gått så otroligt fort, men det känns som att det var igår allting hände.

Hoppas att Du får många fina presenter och en god tårta med tre ljus i där uppe i himlen.
Det är säkert hur vackert och fint som helst att höra alla andra änglar sjunga "Vi Gratulerar" där de kanske står i sina vita kläder och håller varsitt ljus och sjunger bara för Dig idag!!!!


Min älskade systerdotter...
Det är inte så här jag ville att det skulle bli.
Jag kommer alltid undra "varför" och HUR kunde det hända.
Vad var det som inte blev som det skulle?
Det måste finnas en orsak.
Jag vet att jag aldrig kommer få reda på det...

Är det Du som ger Dig till känna hemma hos oss ibland när jag sitter i tvrummet och ser en vit skugga svepa förbi inne i köket?
Brukar Du hälsa på hos oss och kolla så att allting är okej??
Jag tror att det är så iallafall...
Vi kan inte se Dig, men Du kan se oss.



Älskar Dig för alltid och jag önskar att Du fanns med oss, sötaste Emma ♥




Här är min älskade systers egna berättelse...

Kommentarer

  • Agneta säger:

    3 år sedan... Jag kan fortfarande känna känslan... Det kändes inte som det brukade göra när Ni skulle föda barn, du och Josefine. Dagen var seg... inget kändes som det skulle kännas. Jag var inte i samma glädjerus som jag varit de andra gångerna.

    Livet går ju vidare trots att man inte trodde det DEN dagen...

    Jag tänker på Emma ofta... jag kan känna hennes tunga kropp i min famn den kvällen jag höll henne...och hur mitt hjärta...grät! Den KÄNSLAN kan ingen förstå som inte varit med om det.

    Kram älskar er.

    2011-07-22 | 19:04:48
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Jennie säger:

    Mamma, än idag kan jag inte fatta hur jag kunde ta så många kort precis efter förlossningen när Emma faktiskt kommit ut, under minnesceremonin och under begravningen... - utan att gråta...

    Det kom efteråt istället.

    Än idag kan jag börja gråta hysteriskt om jag går in på datorn och kollar på alla de foto jag tog.

    Jag kommer inte ens ihåg att jag var hemma och hämtade kameran när hon skulle födas...

    Allting från det att jag cyklade från jobbet till att jag stod i förlossningsrummet är totalt borta.

    Likadant när jag skulle hem när ni också hade kommit.

    Har ingen aning om hur jag kom hem.

    Jag vet att jag cyklade till sjukhuset iallafall...



    Kram älskar er!!!!!

    2011-07-22 | 20:56:23
    Bloggadress: http://smultronjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: