Mitt I Livet...

Lördag...

Kategori: Livet från hjärtat...

I morse hade Fidde sovmorgon och då jag jag upp på ovanvåningen med barnen.
Ida klättrade själv upp för hela trappan när jag gick bakom henne!!!!!
Hon är mer och mer våglig för varje dag som går.
Nu ställer hon sig i krypposition och vet tekniken hur man kryper och flyttar ena benet och armen, men sen lägger hon sig ner och hasar sig fram.

Nu är Fidde, Hanna o Filip på väg till Höör för att köpa en rutschkana som barnen kan åka på antingen i bassängen eller utan, men jag tror att den blir mest poppis i vattnet, hahaha....

Ikväll kommer Hannas kompis Wilma med familj hit och ska grilla med oss.
Vi ska ha hamburgare, strips o sallad.
Barnen vill nog grilla korv eller nåt så vi får se vad som finns...
Hoppas det blir skönare väder för nu är det så kvalmigt och äckligt ute så det går inte ens att vädra här inne.

See ya!!!!!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Ska ju inte klaga på värmen...men fy vilken värme..Men vatt ledig idag så då e de helt ok...Trevlig lörkväll hoppas ja ni får...Kramiz

    2011-07-02 | 17:51:42
  • Görel säger:

    japp.. See ya!

    2011-07-03 | 08:44:56

Kommentera inlägget här: