Mitt I Livet...

Sista söndagen innan semestern...

Kategori: Livet från hjärtat...

Kl 06 vaknade Ida i morse.
Hon fick en flaska välling sen fick hon vara i sängen mellan mig o Fidde tills han gick upp med henne.
Jag hade ju min sovmorgon idag!!!
8.45 vaknade Filip!!!!!
Jag lyfte upp honom, öppnade dörren för honom och Hanna, stängde den igen, rullade över till Hannas sköna säng  och sen somnade jag om.
10.27 vaknade jag!!!!
Utvilad.
Pigg.
Helvaken.
Vilken härlig start på morgonen/förmiddagen jag hade när jag hörde hur barnen glatt ropade "- MAMMA!!!" samtidigt som de sprang in till mig när jag öppnade sovrumsdörren.
Jag åt frukost och en timme senare var det dags för lunch.
Resterna av mammas goda kålpudding ♥.
Ida och Filip fick sova middag en timme och sen körde vi till Lillan på fika.
Carolina hade gjort en jättegod rabarberpaj med vaniljsås till.

Filip var helt i extas när han fick leka med Tobbes traktorer!!!!!

Utanför uterumsfönsterna gick det massor med kalvar på grönbete och när han såg dom så kan man bara gissa om han hade ögon stora som klot???



Tyvärr kliade det i mina ögon hela tiden och näsan rann eftersom jag inte tål katt.
De hade en kattmamma (Alice) och 4 ungar som sprang omkring utanför uterummet hela tiden.
Men väl hemma igen släppte klådan...

Imorgon är det sista jobbeveckan för Fidde innan han har tre lediga veckor att se fram mot.
Låt nu bara det gula klotet visa sig också och värma våra frusna kroppar...






Kommentarer

  • Agneta säger:

    JAAAAAAAAAAAA nu vill vi att SOLEN ska komma och stanna resten av året!!!!!!!!!!!!!

    Kram älskar er.

    2011-07-25 | 19:09:02
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • maria säger:

    Visst längtar man efter solen...Ida fick aldrig din fråga på hennes blogg??Hon redigerar sina bilder ibland på picnik.com:) Kram

    2011-07-26 | 13:14:58
  • Görel säger:

    Önskar med sol, både i Tollarp och Färlöv!!

    2011-07-26 | 19:01:59

Kommentera inlägget här: