Mitt I Livet...

Svåra kroppsdelar...

Kategori: Hannas kommentarer

Igår lekte jag o Hanna en lek som gick ut på att hon skulle blunda och gissa var jag höll min hand någonstans, och sen när jag killade henne så slutade jag inte förrän hon sa rätt kroppsdel.
Jag höll handen över överarmen vid biceps och sa att jag var klar.
Hon gissade på knäskålen och då tog jag ner handen och började killa henne.
Då skrattade hon och kunde inte komma på vad det hette.
"- Armen!" skrattade hon, men det var ju inte helt rätt, så jag fortsatte killa henne.
"- ARMLÅRET!!" sa hon då, och det tyckte jag var ett rätt häftigt svar, hahahaha....


Kommentarer

  • Maria säger:

    Ha ha,,va go hon e..Bra svar..Trevlig helg..

    Kramiz

    2011-07-16 | 06:38:26
  • Agneta säger:

    Hon har då svar på allt. Påhittig som tusan!

    Kram älskar er.

    2011-07-17 | 14:08:35
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: