Mitt I Livet...

Syskonträff!!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Idag hade jag sovmorgon och vaknade runt tiotiden.
Gräsmattan har klippts.
Jag har sorterat, valt ut, valt bort, fotograferat och lagt in en massa kort på Tradera, på våra söta och välbevarade ♥ bebiskläder ♥ som nu har blivit för små.
De som jag inte valde att sälja, för att jag inte själv skulle vilja köpa dom, har jag sparat och lagt i en låda som Hanna och Ida kan ha och leka med till dockorna.
Filip också såklart om han vill!!!!

I eftermiddags kom kära syster med familj hit på fika!!!!
Trevligt att ses när det var längesen sist.
Hon berättade att det bara är TRE VECKOR KVAR till hennes operation!!!
Majgadd!
Isch... det låter så nära nu.
det låter lite läskigt med operationer tycker jag.
Helst skulle jag vilja följa med som stöd...
Men ändå inte på nåt sätt.
Stefan ska ju såklart följa med henne.
Men det är lite som på hennes förlossningar, att jag vill vara där med henne...
Det blir säkert bra!!!!

Vi fikade med Lidl:s supergoda butterkaka och Hannas egenbakade kladdkaka med strössel och glasyr, hihi.

Ja det tar sin lilla tid med att föra över foto från mobilen till datorn, beskriva plagget, ladda upp fotot, och registrera det.
Jag vet inte hur många plagg jag satt in nu?
Pendlar från bloggen till Tradera i väntan på att fotot ska laddas upp.
Men nu börjar jag bli trött i ögonen och tror att jag får avsluta snart.

Måndag i morgon och Hanna ska åka med Fidde till ett än så länge hemligt ställe.
Lite Pappa-Dotter-tid...
Jag ska fortsätta med mitt när barnen sover middag ♥

Krambanan... eller nåt.

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Tack för titten idag, när ni kom till jobbet! Så roligt för Hanna att åka iväg med bara en av er, denna gången blev det Fidde. Hon får känna på EGENTID... det är hon värd!

    Kul att ni umgås, du och syrran!

    Kram älskar er.

    2011-08-01 | 21:05:18
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: