Mitt I Livet...

Torsdag...

Kategori: Livet från hjärtat...

Igår förmiddags fick våra fönster sig en omgång med en massa fönsterputs och en halv rulle papper.
De blev lika rena som de var när vi flyttade hit för två år sen.
Gräsmattan klipptes också kort och fin.
Ida satt i gungan medan jag klippte, men somnade lutandes över kanten, så jag kunde bara bära in henne o lägga henne i sängen.
Filip sov inte alls under dagen...

Fidde jobbade över igår med och har jobbat över några timmar hela veckan.
Jag tänkte vi kunde äta tacos men såg sen att vi hade inte det där paketet med färs kvar som jag trodde, så Fidde fick köra o handla när han slutat jobba.
Ida o Filip åt kl halv fem så de var mätta.
Men de var så trötta och gnälliga och visste inte vad de skulle leka så jag satte Filip i badbaljan och Ida i sin matstol, sen fick hon plaska i handfatet medan Filip badade.
Golvet på toa var mer än blött efteråt...
När Fidde kom hem vid 18.30 beställde vi pizza och kebabtallrik och gissa om det var gott?????
Hanna var så hungrig och åt tre stora bitar av Fiddes pizza och några strips från mig.
Filip o Ida smakade också några strips.

Eftersom de var så trötta så la vi de sen och det dröjde en stund innan Ida väl somnade.
Hon blev väl övertrött och ställde bara sig upp i sängen och jag la ner henne hela tiden.
Tillslut satte hon sig upp och när jag reste mig för att lägga ner henne, då la hon sig ner själv och skrattade!!!!
Filip o Fidde hade somnat ute i soffan!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: