Mitt I Livet...

Tradera - struligt eller att rekommendera...

Kategori: Livet från hjärtat...

Jag var så fruktansvärt irriterad igår.
Men först var jag glad över att ha fått sålt babygymmet genom Tradera.
Jag fick 210 kr för det och det tycker jag är ett bra pris för att ha varit lite mer än 2 år gammalt, men samtidigt har det inte använts så mycket som man skulle kunna tro.
Varken Filip eller Ida har legat mycket på det.
Eller Ida har nog inte haft det alls.
Två tre gånger kanske, max.
Det ser verkligen ut som nytt och jag har varit noga med att dammsuga och hålla det rent.

Men......
Sen var det ju det här med betalningen.
Man måste ju förbetala och använda sig av en SKRIVARE, och vår funkade inte.
Då blev plötsligt allt roligt - bara så jäkla jobbigt och irriterande.
Ringde till tre st och hörde om de hade en och om ett ev lån.
Men deras funkade inte heller.
Tillslut hörde jag med mamma och de hade en - som funkade!!!!!!
Men först gick inte köpet genom och så strulade det där med.
Vi sket i det och sa att vi skulle ta tag i det idag istället.
Så för en stund sen fixade jag o mamma det per telefon, medan Filip och Ida sov, och nu är det äntligen färdigt med betalning, fraktlappar och allt som ska göras - för att skicka ett paket!!!!!

Tänk vad struligt det kan bli för att man inte har en egen skrivare som funkar!!!!
Hade den bara gjort det så hade det nog varit hur smidigt som helst.
Men så är det ju med allt, har man det man behöver så funkar det mesta...




Kommentarer

  • Görel säger:

    Själv använder jag datan på jobbet..

    På något sätt funkar den alltid, medan vår....

    2011-07-22 | 14:15:49
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/
  • Agneta säger:

    Trägen vinner... tur att vi inte gav oss!!!

    Kram älskar er.

    2011-07-22 | 19:13:30
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Jennie säger:

    Mamma, ja det är tur att ni hade en skrivare!!!!

    Kram, älskar er!



    Görel, ja det ingen vet - existerar inte!!!

    2011-07-22 | 20:50:58
    Bloggadress: http://smultronjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: