Mitt I Livet...

Pizza & Gallianotajm med Pa o Maria...

Kategori: Livet från hjärtat...

Igårkväll kom Pa och Maria hit till oss och det var ett trevligt återseende eftersom vi inte ses så ofta som vi skulle vilja.
Senaste gången var den 30 april och då grillade vi kyckling och flintastek, så visst hade vi kyckling som jag sa Maria!!!!!
Vi beställde pizza och det var lite blandad kompott.
Hanna fick smaka lite av Fiddes kebabpizza men nästa gång får hon nog ha en egen...
Fidde fick bara halva.
Hon äter som en mus de andra dagarna, men när det vankas kebabpizza äter hon som en häst!!!!!

Jag o Maria drack efterlängtad och älskad Galliano och först sa Maria att hon skulle nog bara dricka max tre-fyra st.
7 blev det!!!!!
Jag drack nog tre till men kände tyvärr inte så mycket.
Kan kanske bero på att vi käkade pizza innan.
Det är ju rätt "trävvlit" när det susar i kupan och man skrattar åt det minsta, men det gjorde det inte på mig igår.
Maria var helt normal hon med, haha...

Filip fick vara vaken extra länge och då han var på topp skojade Hanna och han med att göra cirkuskonster för oss i tvrummet.
Filip är bara såå rolig när han ska härma Hanna och göra exakt likadant som hon gör.
Han gjorde hoppsa-steg sidan, han gjorde "elefanten" = två armar och ett ben i golvet och ett ben rakt upp i luften, klappade på rumpan samtidigt som de sprang m.m...

Efter ett tag blev den lilla buskillen trött och fick gå och lägga sig.
Jag, Hanna, Maria o Pa bowlade på WII:et och det slutade med att HANNA vann!!!!!
Sen körde hon lite boxning.

Tack för en trevlig kväll!!!
Vi får dra ut en kväll Maria så som du sa, hihi!!!!
Kramis.


Kommentarer

  • Maria säger:

    Tack för en trevlig kväll.mm blev några fler shots än ja trodde o tänkt..hi hi....mkt konstigt-ja tål ingenting..Se om vi kan ses en ggr till iaf nu på min sem?? Kramiz

    2011-07-25 | 10:13:16

Kommentera inlägget här: