Mitt I Livet...

Första semesterdagen för Fidde!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

I morse vaknade Ida 06.40.
Hon hade sovit nästan hela natten utan att gny eller vakna så som hon gör ibland.
Filip vaknade nångång på natten och hade nog drömt om rutschkanan, för han ville sova mellan mig o Fidde.
Nu sover han middag här i den andra soffan intill mig, och snarkar, hihi!!!!!
Ida sover sen en stund tillbaka...
Jag har precis varit ute i ösregnet och gödat gräsmattan och nu när det har slutat helt, så har Fidde gått ut och ska tvätta bilen.

Snart dags för lunch och jag har ingen susning om vad vi ska ha.
I eftermiddag kommer Anitha & Rune hit på en kopp kaffe.
Kul för barnen att träffa de och de tycker det är kul att träffa barnbarnen.
Det är ju inte Runes barnbarn, men han älskar alla tre precis som att det vore hans egna och barnen älskar honom också lika mycket tillbaka!!!!!!



I morgon ska jag, Jossa, pappa och Sabina åka till Tyskland med buss och shoppa litta göttiga saker.
Det är ju farligt att torka ut strupen i sommar!!!!

Här är min lilla lista:
CIDER                              FLAK
Strawberry/lime                4
Mango/raspberry               2
Lemon/lime/mint               1
Cool grapefruit                  1

LIKÖR ANTAL
Galliano                            3
Fisk shot citron                  1

Undrar om man får köpa en burk och provsmaka om man hittar nåt annat smaskigt så man inte köper ett helt flak o så smakar det bara skit...

Bussen går kl 05.50 i morgon bitti så det gäller att ställa kl på 05 och ta med nåt att äta o dricka.



Kommentarer

  • Maria säger:

    trevlig resa:) Kommer gärna sen nån kväll o provsmakar..hi hi...Kramiz

    2011-06-20 | 16:46:40

Kommentera inlägget här: