Mitt I Livet...

Fredag och lördag...

Kategori: Livet från hjärtat...

I fredags fick jag mitt paket från tårtdekor som innehöll en bubbelkavel, snirkliga bokstäver och en spritspåse.
Sen när vi gick mot leksaksaffären gick Hanna in där och kollade en stund.
Jag såg en gräsklippare och tänkte att DEN hade inte Filip släppt om han hade fått den!!!
Eftersom han är sååå otroligt begeistrad i vår gräsklippare i skjulet, kunde jag inte låta bli.
Han fick den och blev så glad, att när han satt i vagnen ville han hålla den i handtaget och dra den vid sidan om vagnen alldeles själv - hela vägen hem!!!!!!

På kvällen var vi på Studentfest hos min kusin Isabell.
Hon är så söt och blir bra på alla kort.
En fotogenic tjej...
Hennes balklänning var en rak och skuren, kroppsnära modell i blodrött silkestyg.
Supertjusig.
Ida o Filip var vakna till kl 22 då vi körde hem.
Sen somnade Ida efter 5 minuter då hon drack välling i bilen.
Filip somnade 20 minuter senare.
När vi kom hem var det bara till att lägga de i sina sängar för de fortsatte sova hela natten och fram till kl 05.55 då Ida vaknade.

LÖRDAG!!!
Sista fotbollsmatchen denna säsongen avslutades i Vanneberga där både mamma, pappa, Anitha & Rune åkte dit för att se Hanna spela.
Båda matcherna slutade 3-2 och denna dagen var Hanna som bäst.
Hon hade bollen med sig hela tiden och tog sig förbi TRE killar, men när hon var framme vid mål och sköt, hade målvakten tur och räddade den...
En chans till ytterligare ett mål hade hon, om hon inte fått den där olyckliga tåfjutten, utan larmat på ordentligt som hon brukar göra annars här hemma!!!!

När vi kom hem började jag förbereda tårtdekorationen som vi ska ta med till pappa.
Den 12:e juni 2001 opererade han sitt hjärta då en klaff inte fungerade som den skulle...♥

Vid 17 kom Lillan, Patrik, Tobbe, Markus (Tobbes kompis) och Lina hit och grillade med oss.
Vi fick en jättefin mörkröd pelargoniaampel av de...
När de åkt hem vid 21.30 fortsatte jag med att fixa tårtan!!!
Tog fram kortet jag köpt och skrev ett rim om den dagen...
Jag var klar 00.45 och sov hela natten fram till kl 07.50 i morse, och då sov ALLA barnen fortfarande!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: