Mitt I Livet...

Måndagkväll...

Kategori: Livet från hjärtat...

Nu har Filip precis druckit sin andra flaska välling och totalt 400 ml.
Ida somnade uppe hos Fidde för en minut sen, för hon vaknade innan när jag gav Filip välling.
Då fick Fidde bära upp henne för han kollar på Malmö...

Tidigare idag har det ösregnat med stort Ö.
Emallanåt kom solen men sen regnade det igen så det var tur att jag gödade gräsmattan idag!!!
Anitha o Rune kom hit vid 15 och då drack vi kaffe och åt hallon/lakritsglass med dajmtårta.
Mycket god glass!!!

De kollade på Hemnet med vår data och såg ett hus som de nog nu redan har tittat på.
Visserligen bara på utsidan.
Det ligger i Rinkaby!!!
Mamma, det är det huset på hörnan precis vid nerfarten till idrottsplatsen, ett gult hus och en hög häck, du vet nog vilket det är!!!!

Vi snackade om vår planerade tripp på onsdag till LISEBERG!!!!!
Hoppas bara att det inte regnar...
Det är ju ingen höjdare att gå där om det regnar.
Men enligt SMHI ska det inte regna på onsdag i Göteborg, så vi får hålla tummarna.

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Jag hoppas att du är pigg och vaken efter en heldag i Tyskland!!! Du får väl sova i bilen... Vi håller tummar och tår för att det blir fint och soligt väder, eller i alla fall uppehåll!

    Kram älskar er.

    2011-06-20 | 20:49:39
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Görel säger:

    Jag håller båda tummarna för Er!

    2011-06-21 | 19:09:01
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: