Mitt I Livet...

Tysklandsresan!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Jag blev hämtad av Jossa o Stefan 5.33 i tisdagsmorse och då skjutsade Stefan ner oss till sporthallen där vi väntade på att Ohlssons buss skulle hämta oss.
Vi väntade kanske två minuter sen kom den.
Pappa satt redan på bussen och Jossa hade beställt 4 platser längst fram till oss!!!
Sabina kom några minuter senare.
Under resan gick kameran varm, hehe...

Här ska vi strax köra över ÖRESUNDSBRON och det var en PREMIÄRTUR för Sabina som aldrig åkt där!!!!


Här är vi på soldeck i den sköna solen på den tyska båten.
Det blåste rätt friskt där uppe...



Glada systrar i blåsväder!!!!!
Älskar dig syster ♥


Sabina o pappa!!!!!


När vi var framme i Heilingehafen skulle vi gå in o handla på Calles.
Här ser man vilken dryck som regerar!!!



Det fanns inte mycket av det jag ville ha, men detta fick jag med mig:
3 flak Strawberry/Lime
3 flak Mango/Hallon
1 flak Cool grapefruit
1 flak G:N Long drink
3 flaskor Galliano
1 flaska Advocaat
1 flaska med passionfrukt

Utanför kassan köpte jag två såna där roliga "knasglasögon" till Hanna o Filip.

Vi stannade på ett ställe där vi fick gå o lunka omkring i "stan" och i en affär köpte Sabina två par fina örhängen till sig själv och en glittrig "L"-berlock till hennes dotter.
Utanför affären och lite längre bort, hittade jag ett litet vattengevär till Filip, sånt som Hanna har ett stort likadant, så nu kunde de slippa kiva om hennes...

På hemvägen var det likadant som på ditvägen, det var bara vi 4 som snackade och skrattade mest!!!
Vi hade så himla skojjigt alltså så det var inte sant.
Busschaffisen Mats visste vems Sabinas styvfarsa var eftersom han också kör buss, och Mats kände folk på pappas jobb och så snackade de om det!!!!!

Jossa tar kort på Mats...


Sabina messar hem till Jonas...


Det var ett vägarbete och pga det så var det en aslång kö...


Tillsist kom vi fram till bron och vi hade minst lika kul på hemresan med mycket prat och glada skratt.
På båten tillbaka köpte jag en godispåse skolkritor, en Black Mint flaska och en miniflaska Kahlúa.
Nu efteråt ångrar jag skarpt att jag inte köpte en stor inne på Calles....
Fan vad gött det är!!!!
Får köpa en på systemet istället.

Eftersom jag inte fick så mycket av det jag ville ha, så tror jag nästan att det blir en resa till Border Shop i oktober med.
Dels så är utbudet större och sen får man smakprov på en del drycker där med!!!!
Så är det någon som vill följa med i oktober????

Vavavavavava?????



Kommentarer


Kommentera inlägget här: