Mitt I Livet...

Uppe kl 5 tre morgnar...

Kategori: Livet från hjärtat...

Hur kan Ida vakna EXAKT kl 5 varje morgon???
Tre morgnar i rad har hon vaknat och varit hungrig.
Jag har fått byta både blöja o kläder innan hon druckit välling, men sen vill hon inte somna om utan är klarvaken i sin säng.
Jag är sååå trött vid den tiden och vill bara sova två timmar till.
Nu på sommaren är det inte så farligt, men hade det varit vinter o mörkt till 8 så hade nog mitt humör inte varit så bra.
Ordet "morgonmänniska" för mig har aldrig funnits och jag kommer aldrig bli det heller, även ifall jag varit det i ett antal år.
Jag är absolut en typisk kvällsmänniska och skulle lätt kunna vara uppe till 01.
Hade jag haft ett jobb hade jag gärna velat jobba 9-5 så jag kunde sovit till sju, halv åtta.
Nu är Filip också vaken och Hanna som har sommarlov vaknade för en stund sen, så nu är alla barnen vakna och en ny dag med bus o skoj har börjat.
Ikväll ska vi på studentfest till min kusin Isabell och jag hoppas det blir en stor buffé med massa god mat!!!


Ha en trevlig helg och så får vi hoppas att solen tittar fram igen!!!

Kommentarer

  • Maria säger:

    05 e lite väl tidigt...Hoppas hon vänjer sig av me de igen så du får sova iaf till 07..Inte heller nån morgon människa...Såå trött o seg innan man fått lite kaffe..Student här oxå idag men först skolavslutning med Joel:) Kram

    2011-06-10 | 09:13:36
  • Agneta säger:

    JAG älskar MORGNAR... Det är så lugnt och fridfullt. Jag har nog alltid varit en morgonmänniska och då måste jag vara trött på kvällarna förstås...

    Tur att man är olika...

    Kram älskar er.

    2011-06-11 | 20:39:34
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: