Mitt I Livet...

Äntligen ska de få varsitt!!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Igår satt jag och beställde 426 kort som bara legat i mappar på datorn.
Det är helt sjukt egentligen att man blivit så lat och inte beställt tidigare.
Nu har man ju en hel del och mycket till att göra gånger tre.
Snabb med att ta fram kameran är jag, men dessvärre inte så snabb med att göra beställningar...
Men nu har jag inte gjort som Hanna sa, "fått tummen i röven!" haha, men det enda jag ska göra är att köpa varsitt fint album till Ida och Filip.
Hanna ska få två till eftersom jag beställt både från när hon fyllde 5 och nu på hennes 6-årsdag.
Det finns nog uppemot 100 kort från när hon hade sitt Prinsesskalas!!!
Det blir ju massor med kort och jag tycker det är så kul att ta kort på allt man får och gör, så när man kollar tillbaka på korten om några år, så ska det kännas som att man minns varje födelsedag som att det var igår...

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Oh ja... visst är det både kul att göra och kul att titta i album! Tänk alla album som jag gjort genom åren. Numera har jag inte det behovet, ni får fortsätta och det uppskattas verkligen av alla som får ta del av fotona.

    Kram älskar er.

    2011-03-10 | 21:04:56
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Maria säger:

    visste e de skoj me foto..nu för tiden har man ju alla foto i datan..inte samma sak som me album..kram

    2011-03-10 | 21:12:40

Kommentera inlägget här: