Mitt I Livet...

Fler beställningar...

Kategori: Livet från hjärtat...

Nu har jag beställt fler små kort från Fuji och 7 st 30x40 cm från Extrafilm.
Fick 25% rabatt på Extrafilm och förstoringar så det var ju bara till att köra på.
Eftersom jag inte haft så bra inställning på kameran så har inte alla blider blivit bra.
De är inte riktigt klara i bilden utan mer "gryniga" liksom.
Skitsamma, huvudsaken är att jag vet vad det ska likna, haha.
Men kameran är ändrad sen nån månad tillbaka så de senaste fotona ska väl bli bättre kan jag hoppas på.
Känner för att köpa några album i morgon så jag kan sätta in korten till barnen, men är det likadant väder som det var idag så skiter jag nog i det.

Usch vad jag är sur på detta jäkla väderombyte.
För nån dag sen hade vi +8 grader, solen sken, fåglarna kvittrade och humöret var på topp.
Vädret idag; Nollgradigt, senare snöblandat regn, blåsigt, blött och kallt.
Fy fan.
Nästan som en typisk novemberdag...
Ska man verkligen behöva ta fram de tjocka vinterkläderna igen?

Idag pallade jag inte träna.
Skulle egentligen testat Poweryoga, men börjar bli snuvig igen och känner inte för det.
En träningsfri vecka kan vara skönt att ha det med.
Jag märker så lätt att Filip ser på mig, när jag ska iväg o träna.
Han springer runt benen och smågnäller o ojjar sig och vill bara bli buren.
Oftast blir han det trekvart innan jag ska iväg och när jag håller på att laga mat.
Det är som mest jobbigt och ökar min inre stress är att jag VET att han inte vill att jag ska lämna honom och att han blir så ledsen och gråter. 
Jag försöker lägga de jobbiga tankarna bakom mig och istället tänka på att det är min viktiga egentid som jag behöver.



 

Kommentarer

  • Maria säger:

    Mmm egentid är viktig men e såå jobbigt o lämna när de blir ledsna..Då avstod man nästan hellre..Kram

    2011-03-11 | 20:48:35
  • Agneta säger:

    EGENTID... Ja, just det begreppet betyder så olika för oss! För mig har det aldrig funnits egentid... Jag har aldrig velat HA egentid... Jag vill HA all tid tillsammans med någon... Jag älskar inte att vara ensam... När ni var små... ville jag vara med er alltid, att vara ifrån er...fanns inte i min vardag, det skulle jag inte kunna tänka mig. Ni var med mig överallt... och jag tyckte inte att det kändes konstigt...ni var med mig hos hårfrissan, tandläkaren... det fanns bara inga andra alternativ.

    Jag kan förstå era tankar om egentid... men har man valt att bilda familj...så har man få tillfällen att ha egentid!

    Jag kan inte säga vad som är bäst...det är upp till var och en familj... att komma överrens om hur man vill ha det i sin vardag...

    Det som man bestämmer tillsammans med sin livskamrat... det är det som gäller!

    Kram älskar er så mycket.

    2011-03-11 | 23:38:49
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: