Mitt I Livet...

Kompislek, päronfika och syskonmiddag...

Kategori: Livet från hjärtat...

Ska hämta Hanna om en stund.
Hon är och leker hos en kompis som är med i samma fotbollslag som Hanna.
Ida som hon heter, bor bara nån gata härifrån så det är nära och bra när de ska leka.

Nu har precis älskade päronen varit här på en kopp kaffe och en bit kaka som de hade med sig.
Tack så mycket, den var supergod!!!♥
Mamma ser alltid så pigg och fräsch ut när man träffas, hoppas man själv gör det med när man närmar sig 50, 60 år...
Mamma skulle visa en sida där jag kunde ladda hem Photoscape, men det funkade inte.
Jag kom bara fram till andra sidor att ladda ner hela tiden.
Så jag får hålla mig till det jag redan har...
De fick med sig ett sånt där stort kort på 30x40 cm där alla tre barnen är med...

Om ett tag kommer Pa ♥ Maria hit och ska dinera med oss.
Fidde har gjort en Picnic-gryta med potatis och sås.
Kul att ses när man inte gör det så ofta.
Filip har sovit i en timme och 45 minuter, så han får snart vakna.
Han som bara brukar sova en timme...

Nu har snön smält undan och det ser ut som det gjorde för två dagar sen.
Hoppas det inte kommer mer skitsnö detta året.
Det ska ju bli upp mot 8 grader på torsdag nästa vecka läste jag.
Men som meteorolog får och kan man ha hur fel som helst, men får samma lön ändå och man blir inte utskälld eller luggad av chefen!!!!

Kommentarer

  • Agneta säger:

    TACK för det...Pigg och fräsch var det ja...

    Ibland känns det verkligen inte så, då kan jag känna mig som en trött och stel 90-åring!

    Nu längtar vi verkligen efter sol och varma strålar från en blå himmel! Semester och lediga dagar är aldrig fel.

    Kram älskar er.

    2011-03-20 | 16:19:59
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: