Mitt I Livet...

Mix spinn/Indoor...

Kategori: Livet från hjärtat...

Ja idag har jag o syrran testat ett nytt pass och det var 30 minuters spinning och 30 minuters Indoor Walking.
På spinningen höll jag samma tempo som instruktören Olle, men blev inte så trött och svettig som innan.
Har väl fått upp flåset på ett annat sätt och trampar nog bättre och annorlunda mot vad jag gjort tidigare.
Däremot kändes det att man tränade under I.W-passet.
Shit vad jag svettas!!!!!
Egentligen skulle vi solat innan träningen, men det var upptaget så vi fick ta det efteråt istället.
Jag somnade de sista 7 minutrarna och vaknade några sekunder innan det slocknade, för det var så skönt att bara ligga där i värmen med fläkten på högsta läge och slippa eftersvettas...

Sen blev det en runda på Maxi.
Men nu när jag sitter i soffan och kroppen vilar, känner jag hur trött jag är, haha.
Så jag blir nog inte uppe länge idag.

Tv:n visar "Mannen Som Talar Med Hundar" och han är bara så otroligt duktig och klok.
Han kan verkligen prata med hundar utan att röra på läpparna och säga hårda ord eller meningar.

Kommentarer

  • Malin säger:

    Åh vad skönt med lite sol på ens bleka kropp.Jag får nog oxå sola lite...

    Vad duktig du är med träningen och man mår ju så bra efteråt, eller hur??

    Ha det så bra.Kram!

    2011-03-02 | 05:05:27
    Bloggadress: http://smurffyhr.blogspot.com
  • Maria säger:

    Duktig du e me din träning:))kram

    2011-03-03 | 22:12:51

Kommentera inlägget här: