Mitt I Livet...

Onsdagen och torsdagen...

Kategori: Livet från hjärtat...

Filip och Ida vaknade exakt på samma sekund (eller minut) i morse, 06.32 och var glada där de låg/stod i sina sängar väntandes på att jag skulle ta upp dom.
Ida hade inte ätit nåt denna gången heller under natten.
Två nätter i rad nu utan att vilja ha extra.
Kan ha betydelse med att vi börjat ge henne "Mild havrevälling från 6 mån".
Det märks att de små blir större när man byter ut en del matvaror...

När Hanna kommit hem från dagis och vi ätit lunch, somnade Filip och undertiden gjorde jag 98 st köttbullar som vi hade ikväll med sås o potatis, lingon o ättiksgurka.
Sen gjorde jag en kycklingpaj som vi ska ha i morgon (läs idag), fast i morgon ska jag bara lägga på chips överst och sen värma den i ugnen tills chipsen blivit lite gyllenbruna.

I kväll såg jag o mannen en film som var verklighetsbaserad och ganska bra, typ en 7 av 10 möjliga.
Sen kollade jag på B.B. undertiden jag fixade med fler foto.
Lite över 100 kort är beställda nu som jag hoppas få senast måndag.
SEN kan jag börja sätta in korten i albumen!!!♥

Jag hittade förresten skitfina albumEkohallen igår när jag o barnen var där.
Filip fick ett blått med blommor på och Ida fick ett likadant fast med rosa blommor.
59 kr per st för ett album med 300 bilder tycker jag var jättebilligt.
Ett sånt vanligt enfärgat som finns i mörkblått, grönt, vinrött eller svart, brukar ju ligga runt 79 kr annars och dessa var ändå ännu finare.
Roligare att sätta in kort i ett fint album...♥

Idag har det haglat, regnat och snöat!!!
Jäkla skitväder alltså.
Kallt och jävligt har det varit.
Det sägs att det ska bli 7-8 grader till helgen, så det hoppas jag verkligen.

Hejsvejs!!!


Kommentarer

  • Malin säger:

    Hej Jennie...

    Ja visst är det konstigt att man är inställd på att vakna vid samma tid.Det gäller ju mig oxå.

    Vilket skitväder det har blivit, fast jag hoppas oxå på en varmare helg (det verkar som det blir det....

    Ha en skön helg och mys i solskenet.

    Kranm till dig och din familj

    2011-03-18 | 05:17:04
    Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här: