Mitt I Livet...

Trevligt sällskap med god mat och massa spel...

Kategori: Livet från hjärtat...

Nu har de äntligen åkt.
Fasen vad de är dryga.
Trodde aaaldrig de skulle "tänka på refrängen".

HAHAHAHAHAHAHA..... skojar bara.

Maria, Pa och Ronnie
har varit här och ätit middag med oss ikväll.
Hanna blev jätteglad när Fidde sa att Ronnie också skulle komma.
Hon sa:
"-Jippie, ska Ronnie också komma? Han är såååå snäll o leker med mig!!!!!"

Efter middagen blev det tvspel med både vattenaktiviteter och bowling.
Hanna är riktigt duktig på det.
Hon och Ronnie gjorde 7 strikar i rad tillsammans när de spelade som lag.

Ida ville minsann inte somna fast hon var trött redan kl 19.
Hon fick välling, men låg bara o vände sig i sängen och gnällde.
Klart man vill vara uppe när man har trevliga vänner här!!!
Maria o Hanna smekte henne på pannan och ner mot nästippen och hon blev tyngre och tyngre i min famn, o tillslut somnade hon.
Undrar om hon vaknar kl 6 i morgonbitti ändå eller om hon sover längre???
Jag har sovis i morgon så då får Fidde gå upp med barnen o fixa frulle.

Senare under dagen ska våra vänner Sabina & Jonas med barn komma hit.
Längesen vi träffades och man vill ju inte missa umgängeskontakten som det lätt kan bli.

Shit vad jag längtar efter mina foto alltså.
Det känns som en evighet nu med den sista beställningen som antagligen kommer i början på nästa vecka.
Jag vill ju sätta in foto i de fina albumen nu.
Vill kunna sätta in foto i ramarna och få upp de vita listerna så både bokstäverna och ljustakar kan sättas dit...
Men de skulle behövas skruva fast istället för att spika, men vår skruvdragare funkar inte just nu så jag får försöka komma på nåt annat att skruva med.
Jag är sån som vill få allting klart det som jag kommer på att jag vill göra.
När jag tänkt ut hur det ska se ut så vill jag göra det på bumsen.
Sen när det väl är klart så tänker jag -Majgadd, hur tänkte jag egentligen?? och blir inte alls nöjd.
Jag skulle vilja var en sån som kan tänka ut i förväg vad som kan bli snyggast om man sätter det si eller om man sätter det så.
Men jag har total hjärnsläpp när det gäller sånt arkitekteri eller vad det nu heter, kommer inte ens på ordet när kl är lite över 23.
Hmm, får nog ta o lägga mig på kudden och ge hjärnan lite långledigt tills i morgon kl 10...

Så ni får ha en trevlig helg så länge den varar, och tänk på att ni närmar Er semestern med en dag i taget..
Nä lägga sig var det ja.

Bajjbajj ♥


Kommentarer

  • Agneta säger:

    Kul med kuliga vänner...

    Att pyssla med foto var också min sysselsättning ofta förr i tiden... Det är så roligt att titta i och minnas tillbaka.

    Kram älskar er.

    2011-03-20 | 16:15:17
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Maria säger:

    Ha ha:) ni e ju så trevliga så man vill ju inte åka hem ha ha...Tack för go mat o super nice kväll:)såå mysigt o kela bebis:))Ni har 3 såå fina barn:)Kram

    2011-03-20 | 19:25:14

Kommentera inlägget här: