Mitt I Livet...

Tur man har sina föräldrar!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Det är ju inte utan att man saknar sin blogg och skriveriet på kvällstimmarna.
Nu är tv.n igång på trean och ett nytt program har startat.
Bachelorette Sverige!
Men det är inget jag glor på precis.
28 småkåta killar som ska flörta, smöra, fjäska och charma in sig hos en enda tjej som vid varje mening killarna säger nåt, så får man höra ett fjolligt " aaa preciiiis tihihihi".
Detta ska tillslut och förhoppningsvis då avslutas med ett JA på ett FRIERI...
Nää jag kollar inte på det.
Längre.

I morse vaknade jag av att det var ljust i sovrummet.
Jag gick ut i köket för att fixa välling till lillflickan som börjat "jama" i sin säng.
Såg att klockan var 06.15 men kom på att den var 07.15 istället.
Sen var det tyst i sovrummet igen o jag kollade in och då hade hon somnat om igen.
Det var min tur att få sovmorgon idag men jag blev mer och mer vaken eftersom Filip vaknade strax efter Hanna lagt sig mellan oss.
Fidde gick upp med barnen och jag stoppade öronen med pluggar och lyckades somna om!!!!
Antingen var barnen ovanligt tysta idag, eller så var öronpropparna väldigt effektfulla...

Mamma o pappa knackade på dörren runt halv elva, när jag satt och åt frukost.
Pappa och Fidde har lagt golv i vårt nya rum och det blev så jäkla snyggt!!!
TACK ÄLSKADE PAPPA för hjälpen♥!!!!
Sen fick jag även upp ramarna på väggen så jag kunde sätta dit tavlor, namn och ljusstakar på alla tre barnen.
Gissa om det blev fint nu på kvällen???
Riktigt fint alltså.
Det blev en helt annan soffhörna nu.
De tre stora korten är också uppsatta på väggen.
Bilder kommer i morgon.

Nu B.B!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: