Mitt I Livet...

Ännu en varm och härlig dag...

Kategori: Livet från hjärtat...

Att springa i vattenspridaren är en sak som jag tycker tillhör sommaren.
Det har Hanna och Filip gjort idag!!!
De sprang i vattenduschen fram o tillbaka medan jag vattnade gräset och rabatten.
Det blev kallare o kallare men det struntade de i.
Det var så skönt och härligt att se o höra de ha så roligt.
Skratt som kom långt inifrån hjärtat och som klingar så som bara barnskratt kan göra.

Idag kunde jag lägga mig i stolen här utanför och njuta av en ledig stund efter middagen.
Filip o Ida sov och jag passade på att lapa lite sol, och det enda jag hörde var fåglarnas härliga kvittrande.
Efter en stund hade jag solat färdigt, haha, och kunde inte ligga still så jag började tvätta bilen.
Jag hade höger baksida kvar, då vaknade Filip.
Han och Hanna började leka med vattenkannan Hanna fyllt med vatten och när jag tittade på de är de skrattade riktigt mycket, så satt Filip mitt i vattenpölen med byxor o allt, och Hanna satt också i vattnet men i bara trosor.
Medan jag tog av Filips byxor och blöja blev han hur ledsen som helst, för han trodde nog att han inte fick leka mer.
Men sen ändrades ansiktsuttrycket när jag sa att han kunde fortsätta, hihi....
Ja sen när jag var klar med biltvätten så vattnade jag gräset lite.
Och barnen!!!!
De sprang fram o tillbaka i vattenduschen och hade hur kul som helst!!!!

Ikväll vann jag på Tradera:
Parfymen Lady Million 80 ml
Utstickare - Murgröna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: