Mitt I Livet...

En överraskande dag...

Kategori: Livet från hjärtat...

I morse gick Fidde upp med barnen medan jag fick min lilla sovis till halv åtta.
Jag tog en dusch och åt sen en frukost med kaffe och kokt ägg med hela familjen runt bordet.
När allt som skulle packas och tas med, var packat och nerstoppat, så körde vi bort till käraste syster och lämnade Ida.
Hon skulle vara där undertiden vi andra körde till ett "hemligt ställe".
Fidde hade inte berättat var vi skulle, så det var en överraskning.
Vi körde till KREATIVUM i Karlshamn.
Det var rätt kul att man fick prova nästan allt som fanns där.
Kolla in deras hemsida www.kreativum.se
Vi var bara inomhus för vi visste inte att det fanns ett Kreapark, men det får vi ta en annan gång...

Barnen åt hur mycket som helst för hungern visade sig rejält när vi skulle äta.
Vi köpte pannkakor med grädde, korv med bröd, banan, och sen fick de varsin liten glass på Mc Donalds innan vi körde vidare till City Gross.
Hanna och Filip somnade på väg hem men Filip fick bara sova 15 min, annars hade han inte somnat i tid nu ikväll.

Var precis inne hos Hanna som somnat men drömde nåt och pratade i sömnen, så jag la mig hos henne och frågade vad det var.
"- Jag vill inte vara här...!"
- Varför inte det då?
- Nej för jag var tvungen att använda mina Foppatofflor och dom ger inte mig mycket kraft!!!"

Hahaha, tror inte det ska bli mer BARDA-tittande för henne!!!!

Nu är det bara en minut kvar på Traderas auktion och jag hoppas jag vinner!!!!
Jag vill ha utstickare som ser ut som snöflingor och jag leder budet än.
Hoppas hoppas hoppas!!!!!!!
Snart vet jag om jag vunnit.


FAAAAN jag vann inte dom....




Kommentarer


Kommentera inlägget här: