Mitt I Livet...

Ett minne till Emma!!!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Nu ikväll fick jag för mig att hämta tändaren och tända ljus i tvrummet.
Jag brukar göra det vissa kvällar men har inte gjort det på länge eftersom det varit så ljust ute.
Men ikväll var det dags att höja stämningen lite.
Det första ljuset jag tände, utan att tänka på det, var ljuset som står på hyllan med Emma, Eric o Elias...
Jag brukar alltid tända de som står framme vid tv.n men gick rätt fram till detta istället.
Precis när jag tände det, kom jag att tänka på vilken datum det är.
Den 22:e...
Idag skulle Emma blivit 34 månader.
Ja, jag räknar hennes ålder i månader fortfarande.
Vi pratar inte lika mycket och ofta om Dig som vi gjort innan.
Nångång då och då nämns Ditt namn om vi kommer på nåt som handlar om Dig.
Jag vet att Din familj tänker ofta på Dig så mycket de kan.
Som den gången då Din älskade pappa höll vår Ida och han sa Ditt namn istället för Idas...

Funderingarna och tankarna finns alltid om hur du hade sett ut nu när du snart fyller 3.

Lilla hjärtat vad Du är saknad...

Pussar o kramar från Din moster ♥




 

Kommentarer

  • Maria säger:

    Fint du skriver om er älskade saknade ängel..Kram

    2011-05-23 | 12:35:12
  • Agneta säger:

    Snart 3 år...av otrolig SAKNAD...

    Kram älskar er.

    2011-05-23 | 20:59:30
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Josefine säger:

    Ja jag fattar inte var tiden har tagit vägen....

    Men jag minns det som om det var igår, känslan, orden från läkaren....den värsta dagen i mitt liv.

    Jag vet att Stefan tänker på sin lilla ängladotter mer än vad jag tror och det märktes när han sa Emma till lilla Ida....

    Kram, älskar dig så mycket!!

    /Jossan

    2011-05-23 | 22:53:27
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: