Mitt I Livet...

Första gången och sen två gånger på samma dag!!!!

Kategori: Filip

Idag har Filip kissat på toaletten!!!!!!
Han gick utan blöja en stund efter Fidde kommit hem och luftade rumpan.
Ikväll innan vi skulle äta frågade jag honom om han skulle prova kissa innan vi satte oss, och han nickade.
Han satt kanske tre sekunder och kryste, sen kom det först några droppar sen en stråle!!!
Efter vi ätit och jag stod o diskade, kommer han och vill säga nåt men eftersom han inte kan det än så tittade han på mig med en blick som jag förstod och frågade om han behövde kissa.
Han sken upp och gick mot toan.
Jag lyfte upp honom och då tog det en sekund, sen kissade han - igen!!!!!
Jag berömde honom och sa att jag tyckte han var en sååå duktig kille som kunde berätta för mig att han var kissig!!!!!


Hahaha det är kanske löjligt att skriva upp sånt här, men jag tycker det är stort för alla mina barn som kissar på toaletten för första gången!!!!
Jag har ingen potta och har aldrig haft nån och kommer inte att köpa en sån heller.
Det klarar de så bra ändå på en vanlig toa.


Kommentarer

  • Maria säger:

    De e ju hur stort som helst-när de börjar vilja gå på toa o säger ifrån..Duktig han e er kille...Kramiz

    2011-05-10 | 22:17:31
  • Malin säger:

    Duktig kille..Våra småkillar börjar bli stora.....

    2011-05-12 | 18:55:52
    Bloggadress: http://[email protected]
  • Agneta säger:

    Visst är han duktig...och mogen för toaträning.

    Kram älskar er.

    2011-05-12 | 19:41:08
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: