Mitt I Livet...

Innan de andra vaknat...

Kategori: Livet från hjärtat...

Det är bara jag och Ida som är uppe just nu.
Kl 06.10 vaknade hon och log mot mig i sin säng.
Hon fick ligga och mysa hos mig en stund innan det fick bytas blöja och tas på kläder.

Igår var jag skittrött redan när jag hade min dagliga konversation med mamma.
Så jag sa till mannen att jag går in o lägger mig, kl var 21.10.
Han tittade på mig med en blick som var typ: menar du allvar? Haha.
Jag brukar aldrig gå in före 23.
Men jag frös och hade fleecefilten på mig och hade en konstig känsla i magen som var svår att beskriva.
Lite sån där både hungrig och orolig känsla på samma gång.
Vi hade ätit ost och baconinlindad fläskfilé med potatis och en god sås som var gjord på skyn från köttet igår och fast jag var mätt då så kändes den konstiga magkänslan en stund senare.

Nu har Filip också vaknat och sitter här inne med mig o Ida undertiden jag skriver, för en gång skull - i datarummet!!!!!
Det var läääääängesen jag satt här inne och skrev.
Jaha nu stod Hanna också här i dörröppningen.
Hon längtar till dagis för idag ska de äta äpple där!!!!
De har gjort en saga om äpplet.
"Det ena äpplet kom ifrån Norge och det andra från Sverige.
Sen kom det en korg som man la äpplet i, sen kom en lastbil som hämtade äpplet och körde först och tankade innan han lämnade det till ICA!!!"

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Usch det är inte trevligt att ha en orolig mage...

    Hoppas att det känns bra idag.

    Hanna är bara hur ROLIG som helst, utan att hon själv vet om det!

    Kram älskar er.

    2011-05-05 | 19:51:17
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: