Mitt I Livet...

Lördag...

Kategori: Fotboll

Idag var det cupmatch i Önnestad och Hannas lag spelade första matchen mot Kristianstad Bois.
Det var bla Hannas fd dagiskompisar Edwin och Joel som de spelade mot och det slutade med 3-0 till motståndarna.
Sen var det dags för en match mot Fjälkinge och där var det rätt lika med bra motstånd från bägge lagen och Tollarp var såååå nära att göra ett mål, men det enda målet i den matchen gick till Fjälkinge istället.

Vi hade pannkakor med oss och varsin Mer.
Men Lovisa hade ingen dricka och bara en macka med sig så hon fick både en pannkaka och en dricka av oss.
Efteråt fick hela laget GLASS på Jonas jobb.
Vi körde inom Willys och bytte skor till Hanna o Filip.
Hon fick ett par vita fina Foppisar med blommor på istället för de lila, och Filip fick stl 25 istället för de 23:orna jag köpte innan.
Sen gick Fidde o Hanna in och handlade på Maxi för vi fattades några saker till middagen på kvällen.

Rita, Robban o barnen kom hit vid halv fem och grillade med oss.
Det var kyckling, korv, potatisklyftor, vitlöksdippa, sallad, cider, läsk o mjölk.
Ida somnade i min famn 21.30 i uterummet och Filip somnade inne hos Fidde kl 22!!!

Nu ska jag också gå in och hinna sova några timmar i rad tänkte jag innan Ida vaknar o vill ha välling, för det drack hon inte innan.
Jag har sovis i morgon och jag hoppas att jag KAN sova till 9 iallafall så det inte gör ont i ryggen i morgonbitti, för jag känner verkligen att jag behöver få sova ut.

Ha en skön helg och bli inte sura över regnet.
Det behövs rensas i luften och till gräsmattorna!!!!

Kramelikram ♥



Kommentarer

  • Agneta säger:

    Bra att ni bytte Filips skor... de såg verkligen små ut! Nu kan han springa och kuta utan att tårna sticker ut!

    Roligt att ni fått nytillskott i Hannas lag... de verkar ju duktiga.

    Regnet behövs... vi har gödslat i rabatterna och på gräsmattan idag.

    Kram älskar er.

    2011-05-15 | 19:12:07
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: