Mitt I Livet...

Måndag!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Lijnen glitter plaatjes

Efter frukosten körde vi in till stan för jag skulle leta efter en studentpresent till min yngsta kusin.
Först satt vi kvar i bilen i 15 minuter och väntade på att spöregnet skulle sluta.
Men det slutade inte helt utan gjorde bara ett mindre uppehåll och då snabbade jag o Hanna oss med att hjälpas åt att ta ut vagnen och satte sen Filip o Ida i den.
Sen sprang vi bort till Glitter.
Hanna fick välja ett par örhänge för hon varit så snäll och hjälpt mig så mycket med att passa Filip när jag
behövt det.
Hon valde ett par limegröna blänkande stenar och hade de på sig hela tiden.

Vi fick springa in på HM och skyla oss och då passade vi på att kolla in sommarkläderna och som väntat kom vi inte ut tomhänta.
Filip fick ett par rutiga shorts och två linnen.
Ida blev hungrig medan vi kollade på alla nya och fina kläder så jag satte mig och gav henne välling.
Hanna kom på att hon blivit av med sin mössa och fleecejacka, och jag sa till henne att hon fick gå runt o kolla där vi varit innan medan Ida fick mat.
Hanna kom tillbaka tomhänt - men med en i personalen!!!
Hon hade frågat om den tjejen ville hjälpa henne att leta efter sina kläder, haha.
Men de hittade inga, så när Ida fått mat gick jag en snabb runda och slängde in ett öga i alla gångar, vidare bort till pojkavdelningen - och där låg de på golvet!!!!!!

Indiskan är en affär jag sällan brukar gå in i.
Dels för att det är smala gångar och har man dessutom en nyfiken kille som Filip i vagnen som har ena armen utåt hela tiden, för att kunna komma åt nåt som kommer i hans väg, så är det inte så kul om han skulle lyckas välta ner nåt...
Men idag gjorde jag ett tappert försök och ställde vagnen i mitten av en onåbar zon för armar och dylikt!!!
Hittade fina studentpresenter där, och jag tycker det är skönt att ha det klart tills dagen man ska dit.

Kommentarer

  • Malin säger:

    Ja Indiskan är en affär jag aldrig heller besöker.

    Man kanske borde det..De har ju fina heminredningssaker...

    Stor kram till dig som åker med alla 3 barnen till stan!

    Jag brukar dela upp dem!

    Annars är det bara en massa tjat..

    Ha en fortsatt skön vecka!

    Nu hoppas vi värmen kommer!

    2011-05-17 | 05:23:06
    Bloggadress: http://[email protected]
  • Agneta säger:

    Oh vad jag blev "svitt" när jag läste att Hanna var av med sina kläder. Tur att ni hittade dem igen!

    Kram älskar er.

    2011-05-17 | 20:47:47
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: