Mitt I Livet...

Nästsista lev från Tradera!!!

Kategori: Tradera

Idag fick jag fyra saker som jag köpt på Tradera.
4 st rosutstickare, 3 st murgrönautstickare, 3 st snöflingeutstickare och ett tårtkantmönster.
Nu väntar jag bara på en sista sak som jag vunnit och betalat, och det är ett väggord som vi ska ha på toaletten. 

Om en liten stund ska vi köra bort till skolan o hämta Eric o Elias för vi ska passa de  undertiden Jossa o Stefan är i Malmö.
Tror jag ska göra trolldeg idag så de kan leka med det allihop.
Filip satt o tramsade vid matbordet och kastade iväg sin gaffel, så han fick inte äta mer utan jag lyfte ner honom på golvet.
Han var för trött för att äta för jag frågade honom om han ville sova en stund och då nickade han.
Men 10 minuter senare när jag o Hanna satt i soffan, hördes det små trippande steg från sovrummet.
då har han klättrat upp från sin säng, klättrat över kanten och hivat ner sig på golvet - utan att ramla!!!!
Men nu är han desto gnälligare och vet inte vad han ska göra riktigt.
Ida har också vaknat nu hör jag, så jag får gå o ta upp henne!!!!

Kommentarer

  • Maria säger:

    oxå handlat lite på tradera:)Shorts o tröjor till Joel. Sne man blir när de inte e i de skicket som man väntat sig..Men de mesta har vatt ok...Skoj sida iaf...Kram

    2011-05-17 | 14:53:01
  • Agneta säger:

    Vad är rosutstickare och murgröneytstickare mm??? Hej å hå... Vad gör ni åt Filips klätterfasoner? HMMMMM!

    Kram älskar er.

    2011-05-17 | 20:50:34
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: